friendship never dies

Sommaren 2010 var helt jävla BÄÄST med dig Rebecca...
ja kan fortfarande sitta och skratta åt våra minnen.
Det var den här sommaren jag träffade världens underbaraste person!
Hon älskar jag över hela mitt hjärta!
Det är henne jag vill dela mitt sista andetag med.
Det är henne jag vill hålla i handen när jorden går under.
Jag älskar henne så jävla mycket!
Utan henne så skulle jag inte vara den personen jag är idag!
Hon har fått mig att förstå att jag aldrig är ensam.
Hon är underbar på alla sätt.
Hon har jag dom bästa minnena tillsammans med!
Önskade att sommaren var längre! :/
Ångrar absolut INTE att jag träffade dig bästavän och syster!
I LOVE YOU! :*



Våra komentarer ♥
namnet på den som komenterade♥ Anonym

alltså rösta på mina färger ? :)

2010-12-08 @ 16:51:09
URL: http://mynameisulrica.blogg.se/
namnet på den som komenterade♥ tove

fin blogg ;)

vilken sida gjorde ni headern på `? :)

kan inte ni ha typ frågestunder, veckans blogg och så ? :)



2010-12-08 @ 17:55:47
URL: http://mimmiotove.blogg.se/

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0