Ny blogg tillsammans med Ann-Sofi Andersson

Hej!
Har designat bloggen och ska fortsätta imorgon istället. Men Ann-Sofi undrade om hon och jag kunde blogga tillsamman och det är klart man vill de. Vi kommer skriva om våra liv & om minnen samt barndomen. Hoppas ni gillart.
Idag väktes jag vid 9 eller något sånt var as trött, sen iallafall åt vi frukost sen följde jag med till veterinären med Wille på återbesök för att kolla om allt var som de va. Han ska göra en till operation för han fått brosk eller vad det heter. Sen åkte vi därifrån o gjorde lite ärenden och sånt som vanligt. Är as trött nu och ska snart lägga mig och läsa på boken som jag väntat på - fjorton år till salu - så ska inte underhålla er mer.
puss





Våra komentarer ♥

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0