orka vara du -.-

fan ta dig!
hur kan man göra så som du gjorde?
Dra en lögn rakt upp i sofias face och se henne bli ledsen av ditt trams.
Jag skulle skämmas om jag var du.
Euuuuuwweee orka vara du -.-
Gumman du har stora problem!
Bara för att ingen vill ha dig så ska du inte förstöra för andra.
Bara av att höra att sofia är ledsen och gråter får mig att bara vilja kräkas på dig.
Hur kan du förstöra något som var så fint?
passa dig!

älskar dig sofia du är en ängel!
Du vet vart du har mig om du mår dåligt...
önskar att jag var hos dig nu så ja kunde hålla om dig och torka dina tårar.
Du förtjänar det bästa!
Om bara alla var som du så skulle världen vara underbar.
Vi har sjukt bra minnen tillsammans.
Första gången jag såg dig så visste jag att vi skulle bli jätte bra vänner.
Du är som en lilla syster för mig.
Du kan alltid lita på mig.
Gumman du är bäst!
Varje gång jag är med dig blir jag så himla glad!
Bara av att se dig får mig att le.
Du är underbar gumman!
Du har en stor platts i mitt hjärta.
Saknar dig sjukt mycket!!

Love you sister! :*<3



Våra komentarer ♥
namnet på den som komenterade♥ ida

måste ses snart, jag har såna kalisiper :(

2010-12-13 @ 13:18:25
URL: http://kittigustafsson.blogg.se/

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0