Warra warra warra

Vem är jag igentligen?
Inget känns rätt längre.
Allt jag gör blir fel...
Jag är inte samma person längre.
Vad har hänt?
Jag har förlårat allt jag hade.
Det är något jag ångrar grymt mycket...
Jag hade dig men nu är du borta...
Vi kommer aldrig att fungera tillsammans igen på samma sätt.
saknar tiderna med dig.
Minnena är underbara!
saknar dig otroligt mycket!
efter 2 dagar hade ja blivit förälskad!
på 6 månader hade jag ändrats som person...
om jag bara fick hålla om dig på samma sätt igen...
känna dina läppar imåt mina igen.
i´ll just pretend to hug you until you get here♥





Våra komentarer ♥

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0