open your mind before your mouth ..

ojj ;o
har inte bloggat på länge ser jag.
Men har inte haft tid har hänt så mycket som jag inte vill ta upp här och ni ska inte behöva veta det heller.

Förs nu har jag insätt att jag umgås med fel folk its bad... ;/
Men dom betyder sjukt mycket för mig och ja släpper dom aldrig!
Tack till er alla som har ställt upp för mig.
älskar er enormt<3

har lärt mig att man inte kan lita på någon.
sakerna går från mun till mun.
bäst att hålla sakerna innom sig.

har haft den bästa helgen på länge iaf. Ja tillbringa den med matilda hahah awesome var det! :D
Har det alltid lika kul med henne!<3

Mina funderingar blir bara större och större. Jag vet inte längre vad som är rätt eller fel.
Har lärt mig att hålla mig utanför bråk och annat. Man får bara problem....
saknar den personen jag var förut




Våra komentarer ♥

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0