svar på frågestunden

jenna
tycker du om mej ? HAHA
har du fått en kyss den närmaste veckan ?
hur lång är du ?
vad väger du ?
ar dina föräldrar gifta eller skilda ?
vad är din favoritplats ?
tycker du om kaffe ?
hur många kuddar har du i sängen ?
vad dricker du helst till frukost ?
kan du spela poker ?
vill du ha barn ?
villka språk kan du ?
När var du senast i kyrkan ?
hur mycket pengar har ud på din mobil ?
vem gillar du ?

svar:
heehhe klart gumman
jarå ;)
vet it 1,57 tror ja
jag väger cirka 55 kg
nae mina päron bor ihop:)
min favorit platts är där jag har mina vänner annars är det coffe haus (y)
jag älskar kaffe! :D
7 st
jag dricker helst juice (stavning)
naee har faktiskt inte kunnat lära mej det
ja det är klart men om några år
finska-svenska-tyska-engelska och lite syranska
jag var i kyrkan igår
20 kr
ingen speciel

Våra komentarer ♥
namnet på den som komenterade♥ lisacorneliaa§

asfin header! :)

2011-03-03 @ 20:13:20
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0