Gott nytt år!!

2011- kommer bli bäst!
Gott nytt år på er alla... hoppas att 2010 har vart ett great år för er alla!
Det har det iaf vart för mig :D

text och bilder genom året...

började året med att familjen o min släkt åkte till fjällen.
kuligt värre!



sen vart det vår och då lärde jag känna världens bästa Jenna och Lisa hahahah våra minnen är bäst!
älskar är brudar<3


Sommaren var helt ortoligt bäst med Rebecca!
Har aldrig haft det roligare.
älskar dej mest syster och bästavän
våran vänskap klår allt!<33


hösten dog morfar...
det var de värsta som någonsin hänt mej.
du finns kvar i mitt hjärta!


vintern träffade jag cissi
yaay älskar dej!!<3

Våra komentarer ♥

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0