how to save a life

hejhej.
ååh låten how to save a life påminer om saker, en sak i sommras när ja sjöng den på ''ättetorpsdan'' första gången ja vågade sjunga ljusa toner men tror de gick skapligt.. åh på tal om sommar så vill ja att det ska bli de NU ! idag vet jag inte vad som händer ska iallafall ta en promenad till fåren med dom andra oh vi tar hundarna med ah sen vet jag inte så mkt mer. va fotbolls träning idag men ska inte träna något på en vecka eller aso en vecka från oh med 7/1 så därför kan ja träna efter freda :D:D:D , yäääääääs ! måste få igång mitt kämpande igen för vill verkligen satsa med min fotbollen så ska fan ge allt nu. fotboll är det bästa som finns oh alla jag lärt känna genom åren och alla tränare som fått mig utvecklts! men nu ska jag verkligen nå mitt mål!


kärlektillfotboll!

Våra komentarer ♥

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0