push push

hejhej, nytt år :D
ska börja blogga mer igen.
ska inte snacka en massa om nya möjligheter eftersom det är bara siffran som ändras men man kan ju alltid hoppas på det bättre.


2010 året som gått

- början av året tog vi DM guld i futsal (nrkppcitydff)

- vid maj hade jag, malin & ann-sofi en oförglömlig natt tillsammans i en lokal med sjukt mycket skratt & sjuka saker.

- hade otroligt underbara stunder med bästavän ann-sofi glad att jag hade dig vid min sida! 

- början av juni åkte jag in på ungdomshem och livet rasade sakta

- under månaden jag var där spelade vi cup mästerskapscupen kom 2a & gothia cup (nrkpcitydff) sen åkte jag på östervikskollo med underbar folk.

- efter kollot rymde jag från ungdomshemmet med hjälp av en underbarkompis & hamnade inte i problem och fick flytta hem.

- skolan började och ja hade valt att gå om och hamnade i en bra klass med underbar folk.

- jag började tvivla på mig själv och allt rasade jag slutade blandannat att spela i nrkp city.

- i början av oktober åkte jag med familj och emma till london.
slutet av oktober flyttade jag till fosterfamilj & allt har bara blivit bättre.

Alla vänner jag träffat & lärt känna & även gamla vänner. Är otroligttacksam för ert stöd under året. Hade de inte varit för er hade jag inte stått som den jag är idag. Speciella personer som Emma Dahlstedt, Olivia Lundmark, Ann-sofi Andersson, Malin eriksson & Emilia Björkdahl, hade inte vart mkt utan erat extra stöd





Våra komentarer ♥
namnet på den som komenterade♥ F

Jätte fin :)<3

2011-01-04 @ 12:43:13

Om det är något du vill, så varse god att komentera ♥

Ditt namn♥
så du vill alltså inte glömas?

Din msn! (lugn, ingen som ser!)♥

Din blogg ♥

Våra komentarer♥

Trackback
RSS 2.0